השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר
בר עמית גרפולוג מומחה

    בדיקת זיוף מסמכים

    עריכת מסמך רשמי וחתימה אישית על גביו משמעותם עמידה מאחורי הכתוב, ולעיתים התחייבות ספציפית ונטילת אחריות על הכתוב. בין אם לביצוע פעולות בהווה או בעתיד, העברת כספים, נכסים ועוד. לצערנו, מתגלים, לא מעט, מקרים של זיוף מסמכים או זיוף חתימות, שהמניעים מאחורי הזיופים מגוונים ופליליים ברמות שונות. אנשים מנסים להשיג דברים בערמה ובמרמה, להתחזות לאדם אחר דרך זיוף חתימתו או לנסות ולהטיל אחריות כספית על אדם אחר. המחאות  או צוואות מזויפות הן דוגמה עד כמה זיוף מסמכים יכול להיות הרה גורל. אם גיליתם שאדם אחר כתב מסמך או חתם על מסמך בשמכם, זה הזמן לפנות לגרפולוג משפטי שיבצע בדיקת זיוף מסמכים כמו גם למשטרה ולעורך דין שייצג אתכם. בר עמית הוא גרפולוג משפטי, אשר מבצע כבר שנים ובהצלחה בדיקת זיוף מסמכים  בכלים מתקדמים ומאחוריו ידע רב וניסיון מגוון בתחום מורכב זה.

    כיצד נעשית בדיקת זיוף מסמכים?

    בדיקת זיוף מסמכים צריכה להתבצע בצורה מעמיקה ודקדקנית. אדם שאינו מנוסה בתחום ואין בידיו את הכלים המתאימים, יתקשה מאוד לזהות שמדובר במסמכים מזויפים, במיוחד כאשר האדם המזייף מנוסה בזיוף מסמכים, עושה שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ופיתח שיטות ומיומנות מוטורית לדייק בתהליך הזיוף העיצובי של כתב ידו של אדם אחר. עם זאת, גרפולוג משפטי מומחה ומנוסה ידע לזהות כי מדובר בכתב יד או בחתימה מזויפת, או להבדיל יצליח להבחין כי נעשה שימוש בכלי טכני ממוחשב בעזרתו הועברה חתימתו של אדם ממסמך א' והודבקה על גבי מסמך ב'. הגרפולוג לעולם יתור אחר המאפיינים הגרפיים, הנותרים על דף הנייר, כתוצאה מתהליכים לא מודעים ולא רצוניים של הכותב. מאפיינים של תנועה, של רצף כתיבה ולחץ, מאפיינים של איכויות קו, שנוטים להיות סמויים מעיניו של האדם הפשוט כמו גם מעיניו של המזייף, ומאפיינים של יחס פרופורציונאלי פנימי. את המאפיינים, שצוינו לעיל, המזייף לא יצליח לזייף במדויק, ובמקומם יותיר על דף הנייר ממאפייני כתב ידו שלו.

    בדיקת זיוף מסמכים – רק למומחים בתחום

    שיטות העבודה בהם משתמש גרפולוג משפטי מומחה הן מגוונות, והמאפיינים הגרפיים שתוארו לעיל, הם רק חלק מהפרמטרים אותם בודק גרפולוג משפטי. לכן, כאשר בוחרים גרפולוג, שיבצע בדיקת זיוף מסמכים וזיהוי זיופי כתבי יד וחתימות, חשוב לוודא שהוא מתמקד בענף הגרפולוגיה המשפטית. זאת, ממש כפי שחשוב לבחור ייצוג של עורך דין המומחה בתחום הרלוונטי לו אתם זקוקים ולא עורך דין המתמחה בתחום אחר. כדאי לקבל חוות דעת על הגרפולוג, לעשות בדיקה מקדימה, לוודא שמדובר בגרפולוג בעל ניסיון רב בתחום ושמאחוריו הצלחות. בר עמית הוא גרפולוג משפטי מנוסה, ביקורתי, רציני, מעמיק, בעל ידע רב וסטנדרטים גבוהים של ביצוע.

    בדיקת זיוף מסמכים

      צריך יעוץ מקצועי?

      השאירו פרטים פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מכון בר עמית

      תחומי ההתמחות שלנו

      למה לפנות לייעוץ גרפולוגי?

      הגרפולוגיה היא מדע שמנתח את כתב היד של האדם ומבצע השקה בין מאפייני הכתב לבין אישיותו של האדם הכותב. אי…

      המשך קריאה
      החשיבות של יצירת קשר עם גרפולוג משפט

      המתעניין הלא מקצועי לא תמיד יצליח להבין מה הקשר בין שני תחומים מרתקים אלו לכשתעצמם – משפט וגרפולוגיה. גרפולוג משפט…

      המשך קריאה
      איך בוחנים את המחיר עבור אבחון גרפולוגי?

      אין זה פשוט להבין או להעריך מה יהיה המחיר של שירות מקצועי איכותי, אשר יבוצע על ידי מומחים בתחומים ייחודיים,…

      המשך קריאה
      גרפולוג מומחה לכל מצב

      זיהוי כתבי יד ואימות חתימות של אנשים הוא נושא מורכב, הנכנס תחת "המטרייה" המקצועית של גרפולוגיה משפטית. הגרפולוג יכול להציע…

      המשך קריאה
      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי