השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר
בר עמית גרפולוג מומחה

    גרפולוג משפטי מחיר

    קיימים לא מעט מקרים בהם אנשים נזקקים לסיועם המקצועי של גרפולוגים משפטיים בהליכים שונים, בהם הם נמצאים, בין כותלי בתי המשפט, או עוד בתרם תחילתו של ההליך המשפטי עצמו. ישנם בארץ מספר גרפולוגים משפטיים מקצועיים, שיכולים לתת שירות אמין ומקצועי בהליכים משפטיים אלו. הליכים אלו קשורים, לא רק, אך לרוב לזיהוי כתבי יד, לאימות חתימות ולזיהוי זיופים של כתבי יד וחתימות, הנחזים על גבי מסמכים שונים. ככל שירות מקצועי אחר, כאשר נזקקים לשירותו של גרפולוג משפטי, שאלת המחיר הכספי, אותו גובה איש המקצוע, עולה על הפרק. או במילים אחרות, הקהל הרחב שואל את עצמו, עד כמה נושא המחיר צריך להיות שיקול מרכזי בבחירתו של הגרפולוג המשפטי.

    כאשר בוחרים גרפולוג משפטי המחיר הוא עוד שיקול בר חשיבות, אך הוא לא צריך להיות השיקול המרכזי

    בדומה לכל שירות אחר בשוק המקצועי, המחירים, אותם גובים הגרפולוגים השונים, אינם זהים. עם זאת, עליכם לזכור כי במקרה זה מדובר באנשי מקצוע שהינם מומחים בתחומם. תפקידם של הגרפולוגים המשפטיים הוא להאיר בפניכם ובפני בית המשפט את האמת ובכך לסייע לבית המשפט לעשות צדק, ואם הצדק עומד עימכם רק הרווחתם. עבודתו של הגרפולוג מורכבת, דורשת ידע נרחב וניסיון רב. במקרים רבים יושבים על שולחנו של הגרפולוג המשפטי מסמכים שתוכנם שווה ערך כספי רב ללקוחות שהגישו אותם לבדיקה. תשובה מקצועית אמיתית וכנה, לא פעם, שווה לא מעט כסף ללקוחות שהצדק איתם. לפיכך, בעת בחירת גרפולוג, הידע שעומד מאחוריו, התמחויות ייחודיות בהן התמחה, שנות ניסיונו בתחום והמוניטין אותו צבר בין כתלי בית המשפט, צריכים להוות שיקול משמעותי יותר מאשר שכר טרחתו או המחיר הכספי אותו הוא גובה על עבודתו.

    גרפולוגים רבים מחלקים את עבודתם לשלבים וכך גם מתחלק המחיר על כל שלב בנפרד. תשלום ראשון ונפרד עבור בדיקת המסמך שבטיעון, גיבוש המסקנות לגבי כתב היד או החתימה שבמחלוקת והצגתם ללקוח. תשלום שני על תהליך כתיבתה ועריכתה של חוות דעת מומחה רשמית, אם אכן הדבר רלוונטי, ותשלום שלישי על הופעה בבית המשפט ועמידה בחקירה נגדית. במקרים בהם בית המשפט ממנה מטעמו מומחה, לא תמיד, אך לעיתים הוא זה שקוצב את שכר טרחתו של המומחה.

    על פי מה נקבע מחיר שכרו של הגרפולוג המשפטי?

    המחיר עבור עבודתו של הגרפולוג המשפטי מושפע מגורמים שונים. ראשית, מעצם העובדה שהשוק הוא חופשי וזכותו של הגרפולוג לתמחר את עצמו ואת עבודתו כפי שהוא סבור לנכון ובהתאם לאיך שהוא אומד את כישוריו ואת ידיעותיו. בנוסף, יש לתת את הדעת לכך שהגרפולוגים המשפטיים מקבלים למשרדם מקרים מגוונים, והמחיר עשוי להשתנות בין מקרה למקרה על-פי מורכבותו ועל פי כמות המסמכים, כתבי היד והחתימות שעל הגרפולוג לבחון. יש גרפולוגים שמעדיפים להימנע מלבדוק כתבי יד בשפות מסוימות ואחרים שעשויים דווקא להעניק ערך מוסף לעבודתם בזכות הידע שיש להם בשפות שונות. בפועל, תמיד מומלץ לברר עם הגרפולוג איפה למד, איפה התמחה וכמה שנות ניסיון יש לו בתחום. ב"מכון בר עמית גרפולוגיה" נשמח לעמוד לשירותכם בכל הקשור לגרפולוגיה משפטית ולהעניק לכם שירות מקצועי ואמין.

    גרפולוג משפטי מחיר

      צריך יעוץ מקצועי?

      השאירו פרטים פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מכון בר עמית

      תחומי ההתמחות שלנו

      זיוף חתימה על מסמכים

      חתימה ידנית היא אחד מהמאפיינים האישיים והייחודיים של כל אדם. כותב שורות אלו רואה בחתימה את טביעת האצבע הגרפית של…

      המשך קריאה
      ניתוח כתב יד בהקשר תעסוקתי

      הדינאמיקה, בעולם התעסוקה, שבין החברות התרות אחר המועמד המתאים ביותר למילוי תפקיד ייעודי בחברתן לבין האדם התר אחר עבודה מספקת…

      המשך קריאה
      אבחון גרפולוגיה

      לא מעט אנשים שמעו משהו על אבחון גרפולוגיה, אך מעטים באמת מכירים את מכלול היישומים הגרפולוגיים. מירב האנשים, ששמעו דבר…

      המשך קריאה
      בדיקת זיוף מסמכים

      עריכת מסמך רשמי וחתימה אישית על גביו משמעותם עמידה מאחורי הכתוב, ולעיתים התחייבות ספציפית ונטילת אחריות על הכתוב. בין אם…

      המשך קריאה
      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי