השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר
בר עמית גרפולוג מומחה

    טענת זיוף חתימה

    בדומה לטביעת אצבע אשר מבדילה אדם מסוים מכל אדם אחר, כך גם חתימה היא ייחודית לכל אדם. טביעת אצבע היא מאפיין פיזיולוגי שבלתי אפשרי לזייף, ואילו חתימה אפשר לנסות לחקות או להבדיל לבצע בה שינויים באופן מודע. עם זאת, גם בחתימה נחזים ומשולבים מאפיינים גרפיים אותם האדם מותיר על דף הנייר באופן לא רצוני ולא מודע, ולפיכך הוא לא יכול לשלוט בהם. אי לכך, גם החתימה מהווה מעין טביעת אצבע גרפית אישית וייחודית מאוד של האדם.

    טענה לזיוף חתימה

    מסיבה זו החתימה משמשת כאישור להתחייבויות משמעותיות על גבי מסמכים מגוונים. האפשרות לזיוף חתימה, כאמור, קיימת ולצערנו קורית, במציאות בה אנו חיים, לא מעט. יש המנוסים ומיומנים בזיוף חתימות, וזיוף חתימה שמתבצע על ידם עשוי להראות מדויק ודומה להפליא, בעיני מי שאינו מומחה בתחום, לחתימות האותנטיות של האדם, אשר ניסו לחקות את חתימתו.

    עם זאת, לגרפולוג משפטי מומחה יש את הידע המקצועי המתאים, המאפשר לו להגיע למסקנה אם החתימה שבמחלוקת מזויפת או שמא היא נחתמה על ידי האדם, אשר לו היא מיוחסת. בר עמית הוא בעל מכון לגרפולוגיה משפטית, הוא מומחה בעל ידע וניסיון רב בתחום ומאחוריו בדיקות טענת זיוף חתימה רבות.

    איך נבדקת טענת זיוף חתימה?

    טענת זיוף חתימה נעשית בעזרת ידע מקצועי רב, תוך שימוש בכלים מתקדמים למדידה ולהגדלה כמו: מיקרוסקופ משוכלל, תאורות באורכי גל שונים ואפליקציות ממוחשבות. גם אם במבט ראשוני ואפילו שני חתימות שונות נראות דומות מאוד, ולפיכך, על פניו, ניתן ליחס אותן לאותו האדם, הגרפולוג המשפטי המקצועי בוחן מאפיינים גרפיים, הסמויים מעיניו של האדם ההדיוט, שאינו מומחה בתחום, וכך הוא יכול להוכיח את טענת זיוף החתימה. מאפיינים כדוגמת תנועתה של החתימה, רציפות הקו בה, הלחץ בו היא כתובה, רעד קל או שבירה במהלך הקו, מיני "לכלוכים קטנים", שכמו דבוקים לצידי הקו ועוד…

    בעזרת בחינת מאפיינים דקים אלו ונוספים, הגרפולוג המשפטי מסוגל לחשוף שונות בין חתימות ולהוכיח את טענת זיוף החתימה. את מסקנותיו הגרפולוג המשפטי עורך ומנסח בחוות דעת מומחה בה הוא מעלה את ממצאיו ומסביר את הדרך בה הגיע למסקנותיו. הגרפולוג מטמיע את החתימות השונות על גבי חוות הדעת על מנת להמחיש בצורה בולטת את ממצאיו. חוות דעת מומחה זו מהווה הוכחה עבור בית המשפט בדבר טענת זיוף חתימה – האם החתימה שבמחלוקת אכן זויפה או שמא לאו.

    להוכיח את טענתכם בעזרת האדם המתאים

    אין תסכול גדול יותר מהידיעה שחתימתכם זויפה – שלא אתם עומדים מאחורי מסמך שלכאורה חתום על ידיכם. היכולת להוכיח שהצדק עומד לצידכם עשויה להיות מורכבת. טענת זיוף חתימה צריכה להיבדק לפרטי פרטים, כי הרי מאחורי החתימה עומדת התחייבות שעשויה להשפיע משמעותית על חייהם של אנשים. לפיכך, חשוב לבחור גרפולוג המתמחה בענף הגרפולוגיה המשפטית ושמאחוריו מקרים רבים העוסקים בטענת זיוף חתימה. חשוב לוודא שבידי הגרפולוג הידע המקצועי המתאים, הניסיון וגם כלים מתקדמים באמצעותם הוא יכול לבצע את העבודה בצורה המיטבית, ולהגיע לדרגת ביטחון טובה בממצאיו.

    בר עמית הוא גרפולוג משפטי מנוסה ומקצועי. הוא בעל ידע רב, ניסיון וגישה אתית, ועומדים לרשותו הכלים המתאימים, המעניקים לו את היכולת להגיע להוכחות ברורות בנושא של זיוף כתבי יד וחתימות.

    טענת זיוף חתימה

      צריך יעוץ מקצועי?

      השאירו פרטים פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מכון בר עמית

      תחומי ההתמחות שלנו

      זיוף חתימה על מסמכים

      חתימה ידנית היא אחד מהמאפיינים האישיים והייחודיים של כל אדם. כותב שורות אלו רואה בחתימה את טביעת האצבע הגרפית של…

      המשך קריאה
      ניתוח כתב יד בהקשר תעסוקתי

      הדינאמיקה, בעולם התעסוקה, שבין החברות התרות אחר המועמד המתאים ביותר למילוי תפקיד ייעודי בחברתן לבין האדם התר אחר עבודה מספקת…

      המשך קריאה
      אבחון גרפולוגיה

      לא מעט אנשים שמעו משהו על אבחון גרפולוגיה, אך מעטים באמת מכירים את מכלול היישומים הגרפולוגיים. מירב האנשים, ששמעו דבר…

      המשך קריאה
      בדיקת זיוף מסמכים

      עריכת מסמך רשמי וחתימה אישית על גביו משמעותם עמידה מאחורי הכתוב, ולעיתים התחייבות ספציפית ונטילת אחריות על הכתוב. בין אם…

      המשך קריאה
      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי