השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר
בר עמית גרפולוג מומחה

    גרפולוג מומחה לכל מצב

    זיהוי כתבי יד ואימות חתימות של אנשים הוא נושא מורכב, הנכנס תחת "המטרייה" המקצועית של גרפולוגיה משפטית. הגרפולוג יכול להציע מגוון שירותים המתיישבים על האבחון הגרפי של כתב היד, אך גרפולוג משפטי מומחה מנתח ומשווה בין כתבי יד וחתימות על מנת לסייע לבית המשפט לפסוק בסוגיות משפטיות ולעשות צדק. בעזרת חוות הדעת של הגרפולוג אפשר יהיה להבין האם מסמך רשמי, כזה או אחר, מקורי ואותנטי או שמא הוא מזויף, קרי כתב היד ו/או החתימה הנחזים על גביו אינם שייכים לאדם אליו הם מיוחסים.

    מתי נדרשת חוות דעתו של גרפולוג משפטי מומחה?

    כאשר מתנהל דיון משפטי בנוגע לגניבת זהות, ניסיון לגניבת כספים בעזרת זיוף חתימות או זיוף מסמכים – יתמנה גרפולוג משפטי מומחה לצורך מתן חוות דעת משפטית בנוגע למסמך, לכתב היד ו/או החתימה, השנויים במחלוקת, ונחזים על גביו. הגרפולוג יבצע ניתוח מעמיק ומקצועי, יסתייע בעזרים טכנולוגים משוכללים ויחווה את דעתו – האם מדובר בחתימה אותנטית או שמא מזויפת? האם האדם אשר לו מיוחס כתב היד אכן כתב אותו ובמקרים מסוימים הגרפולוג יידרש להתייחס למצבו הבריאותי והנפשי של הכותב, וינסה לענות על השאלה האם ייתכן שהופעל על הכותב לחץ בעת הכתיבה. על הגרפולוג לכתוב ולערוך חוות דעת מובְנֵית ומנומקת הכוללת המחשות גרפיות. חוות דעת שמסבירה באופן רציונאלי וברור, גם למי שאינו מומחה בתחום, את הממצאים השונים, ואת הדרך שהובילה אותו לגבש את מסקנותיו. חוות הדעת לרבות כל המסמכים אותם המומחה בחן מוגשת לבית המשפט.

    החשיבות של חוות דעת מקצועית

    חשוב להבין שבעזרת חוות דעתו של גרפולוג משפטי מומחה יקבל השופט החלטה מהותית ובעלת השפעה על בעלי הדין השונים. בעלי דין הנמצאים לא פעם בסכסוך עמוק. פסק הדין וגזר הדין נקבעים גם בהתאם לחוות דעתו של הגרפולוג ויש להם את ההשלכות המשפטיות שלהם. לא כל גרפולוג יכול באמת להציע שירותי גרפולוגיה משפטית אמינים, המונחים על יסודות מקצועיים איתנים ומתאימים, ולפיכך חשוב לדעת למי לפנות.

    בר עמית הוא גרפולוג משפטי מומחה בעל ניסיון של מעל 20 שנה בתחומי הגרפולוגיה השונים, והוא מנוסה במתן חוות דעת מקצועיות לבית המשפט.

    גרפולוג משפטי מומחה

      צריך יעוץ מקצועי?

      השאירו פרטים פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מכון בר עמית

      תחומי ההתמחות שלנו

      איך בוחנים את המחיר עבור אבחון גרפולוגי?

      אין זה פשוט להבין או להעריך מה יהיה המחיר של שירות מקצועי איכותי, אשר יבוצע על ידי מומחים בתחומים ייחודיים,…

      המשך קריאה
      גרפולוג מומחה לכל מצב

      זיהוי כתבי יד ואימות חתימות של אנשים הוא נושא מורכב, הנכנס תחת "המטרייה" המקצועית של גרפולוגיה משפטית. הגרפולוג יכול להציע…

      המשך קריאה
      זיוף חתימה על מסמכים

      חתימה ידנית היא אחד מהמאפיינים האישיים והייחודיים של כל אדם. כותב שורות אלו רואה בחתימה את טביעת האצבע הגרפית של…

      המשך קריאה
      ניתוח כתב יד בהקשר תעסוקתי

      הדינאמיקה, בעולם התעסוקה, שבין החברות התרות אחר המועמד המתאים ביותר למילוי תפקיד ייעודי בחברתן לבין האדם התר אחר עבודה מספקת…

      המשך קריאה
      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי