השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר
בר עמית גרפולוג מומחה

    החשיבות של יצירת קשר עם גרפולוג משפט

    המתעניין הלא מקצועי לא תמיד יצליח להבין מה הקשר בין שני תחומים מרתקים אלו לכשתעצמם – משפט וגרפולוגיה. גרפולוג משפט הוא איש מקצוע ייחודי, בעל ידע ומומחיות  ספציפית בבחינת מסמכים, זיהוי כתבי יד וחתימות ואימותם. כחלק בלתי נפרד מכך הוא נדרש ומסוגל לזהות זיופים בכתבי וחתימות. קיימים לא מעט מקרים פליליים המונעים ממניעים שונים בהם אנשים ממלאים טפסים שקריים במקום אנשים אחרים או מזייפים חתימות לשם גניבת זהות או השגת כספים במרמה. גרפולוג המומחה בגרפולוגיה משפטית יכול להגיש חוות דעת מקצועית לבית המשפט, ותפקידה של זו להאיר את האמת ולסייע לבית המשפט לעשות צדק.

    מתי צריך להיעזר בשירותיו של גרפולוג משפט?

    כאמור, ישנם לא מעט מקרים שבהם תידרש חוות דעת משפטית מקצועית בנוגע לזיוף חתימה, כיתוב של מלל או כיתוב של מספרים. אנשים מנסים בדרך זו לשנות את כוונתו של מצווה על גבי צוואה, לקבל הלוואה בשמו של אדם אחר או להתכחש לכתב ידם ולחתימתם הנחזית על גבי המחאה ובכך לנסות להימלט מחובת תשלום. תפקידו של גרפולוג משפט הוא להוכיח, בין היתר, האם שני כתבים מסוימים נכתבו בפועל על ידי אותו האדם או שמא לאו, האם חתימה המיוחסת לאדם ספציפי אכן נחתמה על ידי אותו אדם או שמא לאו ועוד. לצד הידע הנרחב, הניסיון וספרי המקצוע שעומדים לרשותו, הגרפולוג המשפטי עושה שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים כדוגמת מיקרוסקופים דיגיטליים המתחברים למחשב ומאירים כתב היד בתאורות באורכי גל שונים ובתוכנות מחשב ייחודיות כעזר.

    החשיבות של מענה מקצועי בדרגת ביטחון כמה שיותר גבוהה

    הידע, הניסיון ומקצועיותו של גרפולוג משפט הם שעושים את ההבדל בין חוות דעת של מומחים שונים באותו המקצוע ומביאים לחוות דעת מדויקות. בית המשפט מעדיף חוות דעת משפטיות מפורטות מדויקות ובדרגת ביטחון כמה שיותר גבוהה. בזכות חוות דעת מקצועית זייפנים יקבלו את עונשם ואנשים חפים מפשע יוכלו לחזור לשגרת חייהם הרגילה.

    בר עמית הוא גרפולוג מנוסה ומקצועי, רשום ברשימת המומחים של בתי המשפט בישראל וממונה על ידם כמומחה בגרפולוגיה משפטית. 052-396-7511

    החשיבות של יצירת קשר עם גרפולוג משפט

      צריך יעוץ מקצועי?

      השאירו פרטים פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מכון בר עמית

      תחומי ההתמחות שלנו

      למה לפנות לייעוץ גרפולוגי?

      הגרפולוגיה היא מדע שמנתח את כתב היד של האדם ומבצע השקה בין מאפייני הכתב לבין אישיותו של האדם הכותב. אי…

      המשך קריאה
      החשיבות של יצירת קשר עם גרפולוג משפט

      המתעניין הלא מקצועי לא תמיד יצליח להבין מה הקשר בין שני תחומים מרתקים אלו לכשתעצמם – משפט וגרפולוגיה. גרפולוג משפט…

      המשך קריאה
      איך בוחנים את המחיר עבור אבחון גרפולוגי?

      אין זה פשוט להבין או להעריך מה יהיה המחיר של שירות מקצועי איכותי, אשר יבוצע על ידי מומחים בתחומים ייחודיים,…

      המשך קריאה
      גרפולוג מומחה לכל מצב

      זיהוי כתבי יד ואימות חתימות של אנשים הוא נושא מורכב, הנכנס תחת "המטרייה" המקצועית של גרפולוגיה משפטית. הגרפולוג יכול להציע…

      המשך קריאה
      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי