השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר
בר עמית גרפולוג מומחה

    למה לפנות לייעוץ גרפולוגי?

    הגרפולוגיה היא מדע שמנתח את כתב היד של האדם ומבצע השקה בין מאפייני הכתב לבין אישיותו של האדם הכותב. אי לכך, אנשי המקצוע (הגרפולוגים) העוסקים בתחום יכולים להעלות לא מעט תובנות אודות הפנימיות של אותו אדם – תכונות אישיות, דפוסי תפקוד וחשיבה, כישורים, יכולות, מוטיבציות ונטיות לב, ומנגד לחשוף גם את חולשותיו, חסמיו והגורמים המעכבים אותו. בלא מעט מקרים האדם יופתע לגלות מה הגרפולוג יכול לחשוף בפניו. ייעוץ גרפולוגי מומלץ מאד לביצוע כאשר נמצאים בפרשת דרכים או בהתלבטות כזו או אחרת במהלך החיים. בעזרת התובנות והממצאים של הייעוץ אפשר יהיה לקבל החלטות, לבחור במסלול חיים כזה או אחר ולבחור בחירות בעלות השפעה לטווח הקצר והארוך כאחד.

    מתי מומלץ לפנות לשירות של ייעוץ גרפולוגי?

    אנשים יכולים לפנות לקבלת ייעוץ גרפולוגי עבור עצמם כאשר הם רוצים להבין דברים אודות עצמם, וקיימים גם מקרים שבהם הייעוץ יינתן לגופים כמו חברות גיוס והשמה או למנהל/ת מחלקת משאבי האנוש בארגון כזה או אחר. זאת, על מנת לבחון את ההתאמה של מועמדים לתפקיד ייעודי בחברה, או בטרם קידום עובד קיים לתפקיד ניהולי, או להבדיל שינועו לתפקיד אחר בארגון. לצד ראיון העבודה וקבלת המלצות מחברות קודמות בהן המועמד עבד, מנהלי/ות משאבי האנוש נעזרים גם באבחונים גרפולוגיים ככלי תומך החלטה בקבלת מועמד לעבודה. האבחון הגרפולוגי יכול לתת תשובות בהקשר של כישוריו של המועמד ויכולותיו להתמודד במצבים מורכבים, שהינם חלק אינטגרלי מהתפקיד אליו הוא מיועד.

    החשיבות של ניתוח מעמיק המבוצע על ידי גרפולוג מנוסה

    כאמור, אי אפשר לדעת מראש אילו תובנות או ממצאים יעלו מהניתוח של הגרפולוג, ומכאן החשיבות של פנייה אל איש מקצוע מומלץ ובעל ניסיון. ייעוץ גרפולוגי יכול לעשות הרבה "סדר בראש", כמו גם לספק כיווני מחשבה שלא תמיד חושבים עליהם לבד, ואלו יכולים להיות רלוונטיים ומשמעותיים למצב בחיים שבו אותו אדם נמצא ומתלבט לגביו. לא מעט אנשים פונים לייעוץ כזה וכך מקבלים עוד נקודת מבט להסתמך עליה.

    מתעניינים בייעוץ של גרפולוג? בר עמית הוא הכתובת שלכם, עם ניסיון של מעל 20 שנה בתחום, ועבודה עם לקוחות פרטיים, חברות ומערכת בתי המשפט.

    למה לפנות לייעוץ גרפולוגי?

      צריך יעוץ מקצועי?

      השאירו פרטים פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מכון בר עמית

      תחומי ההתמחות שלנו

      למה לפנות לייעוץ גרפולוגי?

      הגרפולוגיה היא מדע שמנתח את כתב היד של האדם ומבצע השקה בין מאפייני הכתב לבין אישיותו של האדם הכותב. אי…

      המשך קריאה
      החשיבות של יצירת קשר עם גרפולוג משפט

      המתעניין הלא מקצועי לא תמיד יצליח להבין מה הקשר בין שני תחומים מרתקים אלו לכשתעצמם – משפט וגרפולוגיה. גרפולוג משפט…

      המשך קריאה
      איך בוחנים את המחיר עבור אבחון גרפולוגי?

      אין זה פשוט להבין או להעריך מה יהיה המחיר של שירות מקצועי איכותי, אשר יבוצע על ידי מומחים בתחומים ייחודיים,…

      המשך קריאה
      גרפולוג מומחה לכל מצב

      זיהוי כתבי יד ואימות חתימות של אנשים הוא נושא מורכב, הנכנס תחת "המטרייה" המקצועית של גרפולוגיה משפטית. הגרפולוג יכול להציע…

      המשך קריאה
      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי